Mysfrukost och utbildning

Publicerat: 2012-02-10 Kl: 15:31:32 | I kategori: Min dag

Fina fredag!
Bästa dagen på veckan väl? Det tycker jag. Även fast, som inträffar denna helgen, att man ska jobba både lördag och söndag så är det ändå speciellt med fredagar!
Imorse fick jag sova ut lite mer än vanligt, blev till halv nio :) gött!!!
Sen blev det frukost hemma hos Emelie och lilla fina ZOE! Som blivit så stooor sen jag såg henne sist.
Andra dagen jag får äran att träffa mina vänners mirakel. Jag är så glada för eran skull och väldigt imponerad ska ni veta. Verkligen!
Det bjöds på nya frallor, färskpressad juice, massa goda pålägg och yoghurt. Långt och mysigt. Underbara Emelie. Mamma Emelie, som i juni ska få en plutt till!
Blev att bege sig till sjukhuset sen för utbildning av journalsystemet. Så otroligt mycket man ska ha koll på och dokumentera. Men föreläsningen var väldigt givande och det känns nog som att jag kommer fixa det, nån gång i alla fall :)
Lite fix på stan och nu väntar jag på att Regina ska höra av sig, så ska vi fika lite.
Hoppas ni njuter av dagen!!

Emelies fina detaljer som hon har lite varstanns :) Så fint och hemtrevligt!

Lång och mysig frukost med massa uppdateringar om varandras liv :) Tillsammans med en supersöt, men lite förkyld Zoe.

Hon blir en riktig docka hon.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback