Kramar, värme och musikal

Publicerat: 2012-02-19 Kl: 22:38:04 | I kategori: Min dag

"Sound of music"- ny succsé på Kristianstad teater.
Det är mina ord och förväntningar av recensioner ifrån fredagens smygpremiär.
En varm musikal med många individuella förmågor. Anna Renud som spelar huvudrollen, Maria, gör det fantastiskt bra och passar henne. Anna Hammarqvist är helt lysande och fick med sin röst mig till tårar ett flertal gånger. Fina Sara Sjövall är också riktigt bra som Liesl, samt Johan Hwatz "Rolf" (som jag hade velat se mycket mer, för hans röst och närvaro är magisk.) var så klart väldig proffsig. En stor och proffsig ensemble som lyfter musikalen. Känner ju många av dom, för vi har ju jobbat ihop i andra produktioner.
Ni var grymma!!!
Familjen von trapp är ju såklart lysande!
Så Emil, min vän. Gratulerar till ännu en succé. Du är fantastisk!
Och David Rix för bra regi såklart!


I väntan på musikalen hinns det med både kramar, mys och skratt.
Kärt återseende från min fina Åsa Bratt, så längesen vi sågs nu. Vi hann med lite catch up :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback