Underbara gratulationer

Publicerat: 2012-02-17 Kl: 09:24:11 | I kategori: Meningen med mitt liv

De senaste dagarna har 3 av mina bästa vänner fyllt år.
Jag kan inte med ord beskriva vad ni betyder för mig flickor, men ska göra ett försök.
Ni har och kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.
Älskar er!!
12/2. Sofia, min ängel och en av mina äldsta vänner. Även fast vi länge bott ifrån varandra är min kärlek till dig oförändrad. Du är en av dom som känner mig allra bäst.
Så otroligt många och obegränsade fina minnen.
Händer att jag spontant börjar asgarva för mig själv när jag tänker på alla galna saker vi gjort genom åren.
Saknar dig ofta så det gör ont!!!
Tycker fantastiskt mycket om dig.
Finaste, roligaste, lojalaste, härligaste, tokigaste, BÄSTA!


14/2 Fyllde min lilla Petra år! Så otroligt glad och tacksam att jag träffade dig för några år sedan.
Vänskapen blev ganska snabbt väldigt stark och nu skulle jag aldrig kunna tänka mig utan dig i mitt liv.
Lika glad och spontan som jag.
Vi har många planer och projekt framöver.
Vacker, ärlig och alldeles underbar.

15/2 Min fina Emelies dag. Som var en av de första jag lärde känna när jag flyttade ner hit till Kristianstad. Det blev evig och underbar vänskap från första stund. En mycket viktig person i mitt liv.
Känner mig så väl och känns som en syster.
Vi har samma syn på livet och jag värdesätter varje stund med dig.
Otroligt fin människa, stort hjärta och vacker själ.
Kommentarer
Postat av: Petra

Så fint du skriver om oss. Man blir ju alldeles rörd & varm i hjärtat. Så glad att jag har dig, min underbara Malin!

2012-02-18 @ 00:42:13
Postat av: Emelie

Fina fina Malin!!! Instämmer med Petra, som jag snart vill träffa hihi! Du är så underbar Malin!!

Älskar Dig söta vän. Puss & kärlek!

2012-02-21 @ 21:26:33
Postat av: SysterMalin

Fina ni. Jag menar varje ord. Svårt att hålla sig kortfattad bara :) Är så glad att jag har er meeeeeed! Ses snart <3 Puss o kram!

2012-02-22 @ 16:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback