Bästa lunchen!

Publicerat: 2012-02-28 Kl: 17:54:25 | I kategori: Mat&Fika

Älskar när man hittar nya guldkorn!! Speciellt i sin stad. Idag upptäckte jag lunchbuffén på museét (kan vara en av dom sista jag vet... men NU har jag varit där!) - ooohhhh my!!! Riktigt gott. Tack Lena för att du tog mig dit! Ekologiskt, närproducerat och väldigt mycket att välja mellan. Men baksidan var ju att man blev förskräckligt mätt.. fick tvinga i mig lite middag nu för jag har tränat.. är fortfarande mätt :)

Så alla Kristianstadsbor - masar er dit för bästa lunchen!!

Nu blir det till att plugga lite, har ett forskningsprojekt på praktiken imorgon som jag ska hålla i... Måste planera inför det minst sagt!

Trevlig kväll på er alla!

kram!!

 

Min fina, fina Leeeiiiinnnnaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback