Snabba fötter i mörker

Publicerat: 2012-08-18 Kl: 19:05:16 | I kategori: Min dag

Sitter här på jobbet och måste ju önska alla godingar LYCKA TILL PÅ MIDNATTSLOPPET IKVÄLL!!!
Vad jag vet är det, ni som springer ikväll:
Min bästa vän Mona
Min kära bloggläsare Malin
Fina vännerna Anna, Markus, Hanna, Elin, Sofia, Daniel. (Karin?)
Och alla ni andra såklart :)
 
(Ber om ursäkt i förväg till er jag missat att skriva upp!)
 
LYCKA TILL!!! KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!
Åh, får de där härliga tävlingskänslorna i mig. Njut av tävlingen! Den är ju (förhoppningsvis!) snabbt över :)
Nu är det dags att återgå från min middag och in på avdelningen igen.
 
Ha en härlig lördagskväll alla fina!
KRAM
Kommentarer
Postat av: Camilla - Millasträning

Kul att du är tillbaka med bloggandet igen! Sitter och ser en del uppdateringar på fb om loppet och tänker på vilken härlig stämning det är där nu. Jag får vänta en vecka till. Längtar men önskar ändå de låg liite längre bort.

Svar: Tack Camilla!! Gullig du är. Det gick bra för många, måste springa det känner jag! Så du ska göra det? LYCKA TILL. Ska kolla in dig på din blogg, så jag ser hur det går för dig! Det kommer gå bra för dig ska du se. Kram
SysterMalin

2012-08-18 @ 21:15:36
URL: http://millastraning.blogg.se
Postat av: Malin

Tusen tack!! Det var ett riktigt härligt lopp och underbar stämning. Kom i mål på 52:49 vilket jag är nöjd med. Hoppas din din din jobbkväll var bra. Nu väntar en dusch och sen sängen :) Kram och tack för peppen!

Svar: BRA JOBBAT! Fin tid och allt! Det ska du vara. Jag hade en bra jobb-helg faktiskt. Njut av ett bra lopp! kram
SysterMalin

2012-08-19 @ 00:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback