Ledig dag med regn- perfekt!

Publicerat: 2012-08-30 Kl: 13:39:46 | I kategori: Min dag

Är ledig idag! Hela förmiddagen har regnet bara vräkt ner. Mysigt. Du kan man med gott samvete krypa upp i soffan med fina filten och gofika. Bakade frallor i morse och satt länge tillsammans med mitt älskade kaffe. Det blev en bra start helt enkelt.
Städning, tvätt och lunch efter det. Laddar för intervall pass ikväll tillsammans med två vänner. Är rätt så seg i benen, men får rycka upp mig och försöka hänga på i deras tempo ändå (lycka till). 
 
Innan dess måste jag fixa det allra sista inför besiktning av min gamla lägenhet. TRÅÅÅÅÅÅKIGT. Men bara att göra. Skjuter på det hela tiden. Ska bara tömma kaffekoppen så får jag väl ge mig iväg. 
 
Hoppas att ni har det bra runt om i Sverige idag!
Kramar!!
 
 
Till er!!!!!! :) 
 
 
Kommentarer
Postat av: Västgötskan

Mysigt att bara ta det lugnt när det regnar. :-)

Kram M

Svar: Visst är det! Underbart och mysigt att ta det lugnt när det är oväder ute! Hoppas däremot att ni har bättre väder hos er!! Kram
SysterMalin

2012-08-30 @ 14:14:38
URL: http://rundarocksaenform.blogspot.se
Postat av: Emelie

Puss & Kram Fina!!! <3

Svar: Puss och kram tillbaka! Blev så glad efter vi pratade igår. Du är bäst!
SysterMalin

2012-08-30 @ 15:24:01
Postat av: Zara

Ja, vädret passade mig också idag :). Städning & frisörbesök.. Ses snart? Kram

Svar: JAAA det vill jag. Jobbar hela helgen, och åker hem nästa vecka. Men efter det ska ni komma hem till mig. God mat. Vin. Vi. Skratt. Bus. Skvaller. Godis. Myyyyys! Kram
SysterMalin

2012-08-30 @ 21:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback