Först cykel, sen vila

Publicerat: 2012-08-17 Kl: 22:32:22 | I kategori: Min dag

Tjena!
 
Ledighetsfiraren här :) 
Varit ledig idag tillsammans med ett soligt och fint väder!
(Kick) Startade dagen med ett cykelpass tillsammans med en kompis, Mårten. Det gick undan vill jag lova :) Han sa att vi höll en bra fart, men jag märkte nog att han tyckte att det inte gick så väldans fort emellanåt :) Enligt honom cyklade vi en sträcka på mellan ca 2,5-3 mil, på en timme. Det är fort för mig i alla fall! Kanske inte för han eller hans ironman-snabba vänner kanske...haha!
Sedan dess har det solats och fikats hela dagen lång. Och även fortsatt i det trevliga temat ikväll.
Förkylningen håller sakta på att släppa, gött! 
En jobb helg väntar. Hoppas ni gottar er ikväll vänner!!
Kram
 
 
Fredagsmys
Kommentarer
Postat av: Petra

"Ironman-snabba-vänner" är ett nytt uttryck! haha :)

Svar: Haha! Men dom sysslar ju med sånt och är snabba :) Hoppas du har det fint på eventet min sköna :) puss
SysterMalin

2012-08-17 @ 23:33:13
Postat av: Cherie | Börja Spring

Härligt att du är tillbaka och bloggar igen :D

Svar: Tack kära du!! Ska spana in era bloggar sen med, så jag vet hur ni har det! Hoppas att allt är väl med dig! kram
SysterMalin

2012-08-18 @ 09:12:32
URL: http://mammacherie.webblogg.se/
Postat av: Västgötskan

Oj jättesnabbt ju!! :-O
(Men så är jag ju ingen iron-man-snabb person heller). *fniss*

Välkommen tillbaka!

Svar: Tyckte jag med :) men kanske iron-människorna :)Tusen tack!! Hoppas att du mår bra tjejen!! kramar
SysterMalin

2012-08-18 @ 10:25:05
URL: http://rundarocksaenform.blogspot.se
Postat av: Cherie | Börja Spring

Tyvärr har jag dragit på mig en jäkla förkylning - så typiskt nu inför tjejmilen som går den 1 sep. Men håller tummarna på att jag hinner bli frisk tills dess :) Men annars har Emma börjat dagis och jag ska på arbetsintervju ikväll så man ska ju inte klaga :P

Svar: Åh nej! Men tror faktiskt du hinner repa dig, även fast det kanske inte känns så nu. Kurera dig!! Hur gick intervjun?!! Hoppas på bra! :)
SysterMalin

2012-08-23 @ 13:46:09
URL: http://mammacherie.webblogg.se/
Postat av: Cherie | Börja Spring

Ja det börjar släppa nu som tur är men det blir nog mest lunka runt tjejmilen i år :) Intervjun gick superbra och jag hoppas de ringer i veckan :)

Svar: Det gör du rätt ni! Lyssna på kroppen. HUR HAR DET GÅTT? Det jobbet alltså :)
SysterMalin

2012-08-26 @ 14:56:28
URL: http://mammacherie.webblogg.se/
Postat av: Cherie | Börja Spring

De har faktiskt inte hört av sig :( Men kanske de gör det nästa vecka. De lovade att höra av sig oavsett :)

Svar: Jag håller verkligen tummarna! Hur gick loppet föresten?
SysterMalin

2012-08-31 @ 11:44:54
URL: http://mammacherie.webblogg.se/
Postat av: Cherie | Börja Spring

Tack :) Det gick bra, kom i mål iaf på 01,19,52 men jag är nöjd då jag inte har tränat sedan den 6 augusti och var sjuk fram till i torsdags ;) Dock är jag mycket nöjd över att jag orkade springa de första 16 minutrarna i sträck utan att gå :) Men det gav verkligen mersmak och den motivationen jag behövde för att fortsätta träna :)

Svar: Jättebra jobbat Cherie. Man ska alltid se till vart man är i livet och hur mycket man har kunnat lagt ner på sin träning. Du ska vara nöjd! Härligt att du är det! kram
SysterMalin

2012-09-05 @ 09:58:55
URL: http://mammacherie.webblogg.se/
Postat av: Cherie | Börja Spring

Ja ja är riktit nöjd! Och efter helgens löparläger i Halmstad är jag ännu mer taggad att fortsätta träna och bli bättre :D Kram

Svar: Har missat din kommentar, fölråt! Löparläger? KUL!!!!!!!! Det skulle jag också vilja åka på! Det förstår jag att du är! Kram
SysterMalin

2012-09-10 @ 08:31:55
URL: http://mammacherie.webblogg.se/
Postat av: Cherie | Börja Spring

Ingen fara, så lätt hänt ;) Ja jag får väll hojta till nästa gång de annordnar ett sådant läger :) Det var verkligen superskoj!!

Svar: Gör det! Låter härligt! Ha en härlig söndag!!
SysterMalin

2012-09-22 @ 21:42:21
URL: http://mammacherie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback