Blötare

Publicerat: 2012-08-22 Kl: 23:44:52 | I kategori: Min dag

 
Nu har jag ÄNLIGEN svarat på alla era fina kommenterarer. Ursäkta att det dröjt. Det långa uppehållet gjorde sitt. Men är så glad för er, så det var bara roligt. 
 
Är nu hemma efter ett bra kvällspass. Fina kollegor runt omkring mig, är så tacksam för det. 
 
I förmiddags tänkte jag gå ut för en promenad innan jag började. Kom ut, varmt och mulet - Helt okej tänkte jag.
Började gå en bit då himlen öppnade sig. VADÄRDETMEDDENHÄRSOMMARENOCHALLTREGN!!!!!!!!!!!???!!!
Jaha, bara att vända och gilla läget :) Behövde handla, så in på maxi totalt genomblöt. Folk omkring nickade och tittade så där "Åh, din stackare som du ser ut...", eftersom jag liknade en blöt katt.
Jag låtsades som ingenting, verkade oberörd. Haha! 
 
Har mycket roligt på gång framöver. Trivs bra. Gillar´t. 
Hoppas detsamma för er kära vänner!!
Kram!!
 
 
 
VIKTIGT
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback