Vaknar långsamt

Publicerat: 2012-04-28 Kl: 10:35:43 | I kategori: Min dag

GOD MORGON LÖRDAG!
Nu ligger en härlig frukost i min mage bestående av smoothie (jordgubb, hallon, blåbär), ägg, scones och kaffe. FINT! Kände mig lite mer hungrig än vanligt när jag vaknade. Bäst att lyda :) Beror nog på träningen igår.
Blev ett skönt långpass, målet var att springa till Åhus men jag och Mårten vek av och sprang halva vägen sen vände vi. (Alternativet var att springa dit och ta bussen hem, hungrig och i kalla svettiga kläder tillbaka... NEJ TACK)
Blev en sträcka på 23-24 km. På asfalt. Det kändes mer i benen än vanligt, beror nog lite på uppehållet. Men tummen upp för knät/höften!! Trodde att jag skulle känna mer av det, men icke!! Blir så glad!!
Vädret var i alla fall perfekt, i solnedgång med vårvärme.
Ska skriva färdigt min uppsats nu, skönt att lämna in den med någon dagars marginal. Sen blir det finmiddag ikväll med mycket roliga saker att fira, där jag tydligen ska stå för receptet.. får googla lite sen!
Önskar er en fin lördag!
Kram
Kommentarer
Postat av: mamma

Hej lilla vännen



Härligt att vakna upp i morse och veta att du klarat tentan, fast det visste jag redan att du gjorde så energisk som du år min vän. Jag älskar dej kram mamma

2012-04-28 @ 16:46:08
Postat av: SysterMalin

Tack älskade mor. Du är snäll du! Älskar dig <3

kram

2012-04-29 @ 14:56:49
URL: http://systermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback