Tack flickor!

Publicerat: 2012-04-15 Kl: 22:13:13 | I kategori: Min dag

Haft en riktigt mysig och härlig helg tillsammans med mina kommande sjuksköterskekollegor Camilla, Linnea, Ida och Catrin. Vi var hemma hos Camilla i dennes FINA hus. Hon har en sån fin inredning, allt i lantligt stil. Fotade lite, men ni vet ju hur det är. Man får ändå inte med själva känslan...
Jag provade något nytt för första gången- Scrap Booking. Jättekul att pyssla lite! Hade jag haft mer tid i min värld så hade jag ägnat mig åt det lite då och då.
Det har pratats, skrattats, ätitis, fikats...tycker så mycket om dom här tjejerna!
Har ändå varit sådär söndags-seg idag efter att jag kom hem i eftermiddags. Allt går saaaakta och man vill mest ligga och mysa under filten. Tillsist kom jag iväg på ett löppass. Men ska villigt erkänna att det var tungt... Även innan och under passet. Kan bero på de 20 kilo godis jag ätit i helgen :)
I morgon är det dags för mig att börja på en ny praktikplats som sagt. Nu intar jag kommunens värld i de kommande (SISTA!!!) 9 veckorna, sen är det : E.X.A.M.E.N :)
Hoppas nu att det är givande och trevligt, men det tror jag nog!
Ha en riktigt skön söndag kväll av det som är kvar. Jag ska nog slänga på en film tror jag.
I morgon är det en ny vecka som väntar! Ni har säkert nått kul att se fram emot. Om inte? Skapa nått kul i veckan som ni kan längta till!
Massa kramar till er!!
ogg.se/images/2012/img_5861_198625211.jpg" alt="" class="image" />
Detta blev min slutprodukt, en liten "fin" liten ask :)
Morgonkaffe på trappan!
Avslutade dagen med lite skogspromenad och mys i solen vid sjön. VÅRIGT!
Kommentarer
Postat av: Ida

Tack själv! Det var otroligt roligt att träffa dig!! <3

2012-04-16 @ 21:09:28
URL: http://malmstromskan.blogspot.com
Postat av: SysterMalin

Hej fina Ida!!

Tack själv. Alldeles för längesen! Nu ändrar vi på det framöver. Hoppas att jag kan nu i maj, ska kolla upp det.

Ha det fint syster-Ida!

Kram <3

2012-04-17 @ 18:44:14
URL: http://systermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback