Skön Fredag!!

Publicerat: 2012-04-27 Kl: 15:18:13 | I kategori: Min dag

Hej hopp!
Skönt att vara framme vid fredag! Nu börjas det med lite avslutningar, kul! Idag har vi avslutat ytterligare en del i skolan och "firade" med lunch på Rosegarden. Fantastiskt god asiatisk mat. Blev så där (propp) mätt som man kan bli av buffé, där allt är så gott och fräscht.
Efter det blev det liten föreläsning på skolan, där vi även fick våra tentor. Allt gnäll och ångest inför tentan hade jag inget för.. hade endast 6 fel (av 55). Helt otroligt, haha!
NU är det riktigt skönt vårväder ute, soligt, varmt och fågelkvitter!!
Mellanlandar här hemma och ska snart hugga in på nått energirikt mellanmål. Ska springa långpass snart med en löpargrupp som jag är med i. Det blir mitt fredagsmys. NOT. Klart jag ska ha mys sen när jag kommer hem :)
Det är ju liksom belöningen :)
Ha en riktigt härlig fredag mina vänner!!
Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback