Plugghäst- javisst!

Publicerat: 2012-04-11 Kl: 20:33:52 | I kategori: Min dag

Godkväll kära ni!
Här är en tjej som suttit med näsan i böckerna hela dagen.. eller nästan i alla fall. Klart jag gjort pauser och som nu ikväll, ett urhärligt pass. Ett av mina favoriter- Pump, styrka endast överkropp, 30 min och sedan Indoor Walking 40 efter det. Så sällan jag kan gå på det, men så fort jag kan så gör jag det! Riktigt ösigt och jobbigt pass! Med min favvoinstruktör och vän, Challe. Du är sååå bra!
Blev sugen på wrap efter gårdagen, så det fick det bli även ikväll. Men jag hade tofu (marinerad, prova om ni gillar sojaprodukter/ vegetariskt!), grönsaker, chilisås, rödlök och vitlöks CF - blev smaskigt!
Lite Tv tittande på det, och nu tillbaka till pluggandet.
En kanna kaffe är bryggd, kliver härmed på nattpasset.
Riktar fokus på prostacancer, MS, Parkinson, labprover, läkemedel, bukstatus och postoperativ vård. För er som är intresserad :)
Ha en härlig kväll och SLAPPA, GÖR INGET, LÄS, SURFA, ZAPPA- Ni som kan :)
Kraaaaam
Kommentarer
Postat av: Challe

Du e bäst ;)

Lycka till i morgon!!!!

2012-04-12 @ 19:36:41
Postat av: SysterMalin

Du kan va!! :) trevlig helg! Ses nästa vecka!

kram!!!

2012-04-13 @ 21:58:18
URL: http://systermalin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hoppas det gick bra på tentan! Har en sjukt ambitiös lärare så här är det också plugga dygnet runt som gäller! Längtar till sommaren! Då ska jag förresten jobba i kstad, så då SKA du och jag få till en dejt! Minst en lunch, MINST, lova det:)! Puss

2012-04-16 @ 22:36:02
URL: http://hannanonien.blogg.se/
Postat av: SysterMalin

Hej favoriten!

Åh, det hoppas jag med! Men du är ju med så himla duktig jämt. Samma tempo, men nu med familj och allt :) Klart vi ska gumman. Har världens största dåliga samvete över att jag inte varit hemma i ert "nya" hus än... Vi hänger i sommar :))))) LOVAR! puss o kram

2012-04-17 @ 18:51:52
URL: http://systermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback