Laddar

Publicerat: 2012-04-12 Kl: 22:15:34 | I kategori: Min dag

Läser så ögonen blöder. Drömmer om det på nätterna. Hej tentaångest.
Imorgon gäller det: Nationell klinisk slutexamination för sjuksköterskeexamen. 3 års studier tenteras.
Usch, vill bara skriva den nu! Vill att det ska vara fredag kväll nu!
Skänk en tanke till mig imorgon.
Kan väl känna att jag kunde pluggat mer, kom visst en semester och påskfirande hemma emellan... :)
Men inget att göra åt nu. Har ju en chans till om det skulle vara så. Men vill inte skriva min första omtentamen i utbildningen på min sista tenta. JAG SKA KLARA DEN. Peppar mig själv som attan nu!
Ska läsa lite till, sen stänger jag böckerna och laddar med massa positiv energi!!
Sov gott mina vänner!
Kram
Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till!

Håller tummarna för dig!

Kram

2012-04-13 @ 07:52:05
Postat av: SysterMalin

Ja gör det är du snäll!! Hoppas hoppas du det gick bra!!!

Hoppas även att du mår bra!

kram

2012-04-13 @ 21:56:59
URL: http://systermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback