Hejdå 104:an!

Publicerat: 2012-04-04 Kl: 13:17:44 | I kategori: Min dag

Idag är det min sista dag på strokeavdelningen, 104.
9 veckor har gått i rusande fart, och ikväll blir det mitt sista pass där. Känns lite vemodigt, eftersom jag har trivts väldigt bra där. Bra personal och framför allt en bra handledare har jag haft!!
Tänkte bjuda på lite fika dagen till ära, bakade lite choklad biscotti. Som jag sedan doppade i smält choklad. Dom blev faktiskt riktigt goda...var ju tvungen att smaka på några själv! Så man vet vad man gjort liksom :)
Här i Kristianstad är det soligt och vårlikt väder, underbart!
Lunchen är i magen och jag är redo för att hoppa in i duschen.
Ha en fin dag alla!
Kram
Kommentarer
Postat av: Anonym

De ser grymt goda ut, Mums!

2012-04-04 @ 13:45:10
URL: http://physis.se
Postat av: SysterMalin

Det var dom Daniel :) Hoppas foten är ok!!!!!

2012-04-05 @ 16:13:29
URL: http://systermalin.blogg.se/
Postat av: Emelie (handledare)

Hej!

Nu har jag hittat hit till din blogg. Ska bli kul att fortsätta följa dig!

Hoppas på mycket inspiration för det e du så duktig på! :)

Idag har jag äntligen bockat av punkt 1 och 2 på min lilla lista... Skor och lite nya kläder. Så nu e det bara att köra :) jag håller dig uppdaterad för då finns det mindre risk att jag fuskar :)

Tack än en gång för dessa veckorna, det har varit oerhört roligt att ha dig som student! Du hade mer än gärna fått bli vår nya kollega! :)

Hoppas du får en härlig påsk!

Kram Emelie

2012-04-05 @ 20:44:39
Postat av: SysterMalin

Hej Emelie!!

Välkommen hit!! Så kul att du hittat hit, och JA håll mig uppdaterad!

Kul med nya skor och kläder! Jag tror på dig, detta kommer du att fixa. Utan problem.

Tack själv kära du. Varit fantastiskt att jobbar med dig också, du har lärt mig massor. Blir tomt nu på något sätt..

Hade gärna jobbat hos er :)

Hoppas du också har en bra påsk!!!

Fått till ett lag ännu?

Kram kram

2012-04-08 @ 21:52:08
URL: http://systermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback