Handboll och söndagsångest

Publicerat: 2012-04-22 Kl: 21:20:00 | I kategori: Min dag

Bevittnade seger för IFK (32-31) mot Guif i Kristianstad Arena. Riktigt spännande och pulshöjande match. Avgjordes i förlängning. Glad men aningen döv efteråt :)
BRA TRYCK i publiken vill jag lova. Fullsatt och fullständigt taggadd publik!
Tack Challe för biljetten och det tjusiga sällskapet.
Kvällens middag: Sallad med kalkon, tomat, ädelost, paprika, valnötter och pumpafrön
och sen......? Jo..choklad, lite smågodis och kaffe :) Helgen är ju inte slut än!


Längtar till veckan, då jag hoppas att jag kan träna lite mer. Fy så trött och slö jag blir när jag inte tränar som jag brukar!
Håller tummarna!
Dags att fixa det sista av denna helg och kväll. Ännu en anledning till att jag ogillar att jobba måndag-fredag, är att man motvilligt får någon form av söndagsångest. Inte för att jag inte gillar min praktik (för det gör jag!) men för att vardagen börjar och man ska kliva upp tidigt och allt det där...
Nåja, vi får hjälpa varandra i rätt stämning vänner!
"I morgon är det MÅNDAG- Fasen va skoj! Som vi har väntat, som ett oskrivet blad :) " Nått i den stilen, haha!
KRAM
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback