Haaaj!

Publicerat: 2012-04-19 Kl: 22:20:40 | I kategori: Min dag

God kväll!
Vad är det för väder egentligen?! Skulle det inte vara vår nu??? Vi hade ju så härligt för ett tag sen..
Ska bli sämre även i helgen. Tur att man ska göra en massa kul så att det kvittar!
Första praktik veckan lider mot sitt slut, och jag konstaterar att jag är mycket nöjd.
Min handledare... Ja hon är verkligen kanon! I samma ålder som min storasyster, Marina, och minst lika rolig!
Det funkar jättebra!
Träningen denna veckan har blivit lite si och så, besväras med lite värk i ett ben... Så jag ligger lite lågt. = TRÅÅÅÅKIGT.
Kvällen spenderades med fika i stan med en fin vän, Alexi. Tack vännen!
Fick även då reda på att en kille som jobbar på det fiket också ska springa Stockholm marathon! Så det blev lite löpsnack med.. Lite nervös var han kan man säga, fick en blygsam fråga till sist: "skiljer det sig mycket från ett
Halvt marathon..?" - Eeeeh JA. Det kan man säga :)
Dags att sova nu, och vänner: IMORGON ÄR DET FREEEEEDAG och helgen börjar! (vilken fredagskänsla man får när man jobbar
mån-fre!)
Sov sött!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback