Står på egna ben ikväll

Publicerat: 2012-09-26 Kl: 13:06:05 | I kategori: Min dag

Då är det dags att gå själv som ansvarig sjuksköterska ikväll. En veckas bredvidgång är över, och nu "börjar" jag gå själv. Dom är så mysiga på min avdelning, så jag tror nog att det ska gå bra.
 
Jobbar bara två pass till, sen är det dags att åka till Berlin på fredag! Kommer samla lite tankar kring det senare. 
Här vräker regnet ner verkligen... tänkte ge mig ut en sväng, men stannade inne och tog det lite lugnt istället. 
Mina ben är så tunga idag.. bra med vila tror jag. Passet gick görbra igår, hade mer ork (hur jag nu hittade den?!) än jag trodde. Och mina deltagare gav givetvis allt, precis som tidigare. Så härligt!!
 
Har rekat vädret i Berlin till Söndag när vi springer, och det lovar (peppar, peppar!) sol och 19 grader :) Skulle vara trevligt med fint väder som omväxling!
Hoppas att ni har det bra där ute!!
Lite mat i magen, sen är jag redooo!
 
Kram!
 
Kommentarer
Postat av: Agnetha

Lite vila behöver du med.Kram

2012-09-26 @ 19:21:24
Postat av: agnetha

Glömde skriva att det går säkert bra ikväll.

2012-09-26 @ 22:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback