Godmorgon torsdag

Publicerat: 2012-11-22 Kl: 10:14:51 | I kategori: Min dag

God morgon alla gryn! 
Ledig dag idag, med massor att göra! Höjdpunkten blir nog kring lunch när jag äntligen ska få träffa lilla Juni för första gången, och ja, nyblivna mamman också naturligtvis. 
 
Jo en sak till, har fått förlängt vikariat på jobbet! :) Är glad att jag jobbar på en sån mysig och trevlig avdelning. Har lärt mig massor redan, neurologi tycker jag är riktigt intressant. 
Ha en fin dag! 
Kram! 
 
 
Kaffe på morgonen - kan vara det bästa som finns!
Kommentarer
Postat av: Agnetha

Grattis. Du sköter dig klart bra.Duktig syster.Kramis

Svar: Tack snälla du! kram
SysterMalin

2012-11-22 @ 15:35:16
Postat av: Emelie Ev

Jaa, vad roligt!! :)

Svar: Jaaaa :)
SysterMalin

2012-11-23 @ 11:11:47
Postat av: Malin

Grattis till förlängningen! Hoppas du trivs bra som "syrra". Verkar iaf så :) Härligt när man hittat rätt :)
Kram och trevlig helg! Även jag ska spendera min helg som nattuggla :)

Svar: Tack snälla! Ja, det gör jag verkligen. Kan inte tänka mig något annat faktiskt, känns hur bra som helst. Jasså, hoppas du får en bra natthelg då :) Trevlig helg på dig med!! kram
SysterMalin

2012-11-23 @ 11:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback