SysterMalin säger HejDå!!

Publicerat: 2012-11-24 Kl: 20:55:00 | I kategori: Min dag

....och välkomnar er till min nya blogg!! 
Ny blogg, mot nya mål, mot nya utmaningar! 
 
Är så glad för er som läst min blogg här, för mina nya "blogg"vänner, de nya härliga bloggarna jag upptäckt genom er. Vi fortsätter att umgås, fast på ett nytt fräscht ställe :) Häng med dit mina vänner!
 
Ni som lärt känna mig, vet att jag vill ha balans i livet och känna hälsa genom hela mig. Träningen bidrar till mycket, men det goda i livet måste ändå få ta en given plats. 
 
Så låt mig prestentera min nya tränings- och hälsoblogg:
 
Vi ses där!
Njut av helgen. 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Jeanette- Precis köpt ett radhus <3

åh vilken fin blogg du har :)

2012-12-27 @ 16:07:56
URL: http://thisisjeanette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback