Nytt jobb idag- dags för neurologen!

Publicerat: 2012-09-17 Kl: 13:33:45 | I kategori: Min dag

Nu är jag tillbaka efter en underbar vecka i norr och huvudstaden. Har hunnit med så mycket kul!! Det bar en välbehövd ledighet. Glömde min sladd till kameran, så jag har ju inte kunnat visa er något. Inte för att jag varit särskilt flitig med bloggandet medans jag varit iväg...tyvärr! Har liksom inte hunnit med det.
 
Jag börjar ladda här hemma nu, för ska strax iväg till jobbet. Till mitt nya jobb. Börjar som sagt idag på ny avdelning, neurologen. Ska bli spännande!
Hunnit med ett löppass så här innan, i underbart väder!
 
Hoppas att ni alla har en fin dag, här skiiiiner solen!
KRAM
 
Kommentarer
Postat av: Agnetha

Välkommen tillbaka.Lycka till på nya jobbet.

Svar: Tack snälla! Hoppas att du mår bra! trevlig helg!!
SysterMalin

2012-09-17 @ 13:39:23
Postat av: Camilla - Millasträning

Kul med nya utmaningar, lycka till!

Svar: Ja, det är det bästa :)Hoppas att du mår bra! Med träning, jobb och allt :)
SysterMalin

2012-09-17 @ 14:56:57
URL: http://millastraning.blogg.se
Postat av: Malin

Hoppas din första dag går bra! Och vad kul att du haft en skön ledighet. Var du här i Sthlm i lördags när det var halvmaran? Vädret var ju perfekt och det var många som påpekade "ja det är ju inget maratonväder iaf" ;) Kanonlopp var det! Lycka till med ditt snart!
Kram

Svar: Ja, jag var ju det. Och TITTADE på. Det var en hemsk uplevelse. Hann inte anmäla mig i tid.. så det var fullt. Skar i mitt löparhjärta. Perfekt väder som du sa, underbart lopp i den bästa staden... ville bara krypa under avspärrningarna och vara med själv :) Hur gick det för dig? Förstår att du var nöjd! Blev det en tid som du är nöjd med? Hoppas skolan känns bra! Ha en fin helg Malin!
kram
SysterMalin

2012-09-17 @ 15:43:50
Postat av: Daniel Vilhelmsson

Lycka til

Svar: njut av helgen i stockholm Daniel! kram
SysterMalin

2012-09-17 @ 19:47:47
URL: http://physis.se
Postat av: Anonym

Lycka till på nya jobbet eller avdelningen :)

Svar: Tack så mycket!!
SysterMalin

2012-09-18 @ 19:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback