Mot nästa utmaning!

Publicerat: 2012-09-07 Kl: 06:27:37 | I kategori: Min dag

God morgon på er!!
 
Hoppas ni har fredagskänslan i er? JAG HAR!
Idag jobbar jag sista dagen på kirurgen, sen väntar nya äventyr på medicin/neurologen några våningar upp.
Lite vemodigt att sluta, då jag trivts underbart på kava, men full fart mot nästa utmaning helt enkelt.
Hade ju min slutpraktik där jag ska vara nu och trivdes bra med personalen där (Hej Emelie! :) )
 
Dags att cykla nu, det var visst något mer jag skulle göra ikväll...? 
Just ja: JAG ÅKER JU HEEEEEEEEEEEEEEEEM <3 Jippiii!
 
Önskar er en härlig dag!
Kram!
 
Kommentarer
Postat av: Agnetha

Ha en riktigt skön semester.Kram

Svar: Tack så mycket!
SysterMalin

2012-09-07 @ 06:43:18
Postat av: Malin

Vad kul för dig! Lycka till med nya jobbet! Neurologi är ju både intressant och kul :) För mig kommer utmaningen nästa helg i form av halvmaran. Den här helgen blir det jobb. Ha en jätteskön semester!
Kram

Svar: Tack snälla Malin! Tror också det blir bra :)Åh, jag hann aldrig anmäla mig innan det blev fullt. För det är i Stockholm va? Jag får hitta på annat :) Och spara mig till Berlin. Hoppas jobb-helgen gick bra!
Tack, jag ska njuta- inga problem! kram
SysterMalin

2012-09-07 @ 08:53:46
Postat av: Emelie Ev

Ääääntligen skriver du om nya jobbet! Har ju väntat så på att få säga: Välkommen! Vad roligt!! Alla är så glada att du vill komma tillbaka! :)
Hoppas du får en härlig helg hemma! För oss väntar bröllop (inte vårt eget :) så det kommer bli en mysig helg!
Vi ses snart!
Kram

Svar: hihi :)Gullig du är!
Känner mig så välkommen. ÄR jättekul! Var uppe på avdelningen och hämtade schemat, och det kändes roligt att träffa er igen. Då kan vi ses regelbundet igen, skoj!!!! Då motiverar vi varandra med löpning igen :) Hoppas att helgen med bröllop varit bra och fint! kram
SysterMalin

2012-09-07 @ 11:28:43
Postat av: Rund är också en form!

Detsamma till dig! :-)

Kram

Svar: Och detsamma till DIG du härliga tjej! :)
SysterMalin

2012-09-08 @ 19:54:20
URL: http://rundarocksaenform.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback