Löpning nej- vila ja!

Publicerat: 2012-09-20 Kl: 18:38:11 | I kategori: Min dag

DÅ GÖR JAG HELG. Fint de!
Efter fyra dagar på mitt nya jobb, känns det fortfarande bra. Härligt! Bortsett från att det är förvirrande, nya arbetsuppgifter, nya rutiner och nya sjukdomstillstånd. Ja ni vet...!
 
Den här är rolig. Har trott sedan, ja..jag fick schemat att jag skulle jobba natt helgen som kommer. Vilket har varit trist då det händer mycket. Men icke, är ledig. Jadå, ledig i tre dagar. Nattjobbet är inte förrän nästa vecka. DET GÖR INGET. Inget fel om det är på det hållet?!! Känner mig allmänt vimsig och förvirad bara :)
 
Bytte ut träningen mot väl behövd vila idag. Beslöt mig för att det skulle kallas återhämtning... :)
Däckade direkt och sov i 1,5 h. Nu gör jag mig redo för en helkväll hemma hos en av mina bästa tjejer, Emelie. Tyvärr för mig, men guld för henne, så flyttar hon (läs: lämnar mig..haha!) till Stockholm om någon vecka. Vill inte tänka på det än. Blir alldeles för känslomässigt påverkad av det. Men hon gör det rätta valet. Helt klart. 
 
Hoppas ni har en skön kväll! Gör det ni känner för, det är vi värda!!
KRAM
Kommentarer
Postat av: Agnetha

Kul att jobbet känns bra.Hoppas det fortsätter,skönt att höra att du också behöver vila :) Kram.

Svar: Tack kära du! Absolut, jag vilar gärna mellan varven. Va inte orolig :) Hoppas vi ses på tisdag och att du har blivit frisk tills dess, krya på dig!! kram
SysterMalin

2012-09-21 @ 10:14:42
Postat av: Emelie

Mysigt igår Finis!! Vi har alltid varandra - always forever and ever and ever! hihi =)
Puss & Kärlek.

Svar: Du och jag gumman. Kommer alltid att vara så. Tack själv, underbar kväll. Kommer alltid minnas den. Eftersom...ja du vet :) Allt blev klart på något vis. FINT DE. Och tack även för ikväll. Du är bäst. Puss!
SysterMalin

2012-09-21 @ 14:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback