Flyter fram

Publicerat: 2012-09-23 Kl: 13:12:59 | I kategori: Min dag

Det finns en anledning för att jag håller mig till löpning och dyl. Konstaterar efter gårdagen att boxning...ja det är inte riktigt min grej. Fy så roligt det måste sett ut när jag och Petra "boxades" :) Äh Det bjuder vi på. Spinningen och corepasset var utmärkt. Boxningen var också kul (läs: vi körde vår egen grej.. trög eller inte, men vi uppfattade inte alltid vad som skulle göras...haha!).
2 timmar var man minsann lite mör. OCH SÅ ÄVEN IDAG. Är lite trött i musklerna. Ska senare ut på ett lättare pass löpning. Lite skönt söndagspass hade jag tänkt mig. Annars myser jag på här hemma, pysslar med sånt man inte hinner med under veckan. Kaffekokaren går varm här hemma.
Gör ett avbrott snart när det är dags för en fika med en vän inne i stan. 
 
Vi åt gott på kvällen igår också och landade med en enorm godispåse framför Tv´n senare. Min Petra och  jag. Så mysigt med kvällarna nu för tiden. I skiftet på årstiden. 
Här ute är det så där höstigt ute. Älskar det. Alla fina färger kommer fram. 
 
Njut av Söndagen! Vilodag- remember?!
Kram
Kommentarer
Postat av: Malin

Jag brukar få höra att jag ser tvärilsken ut när jag boxas... ;) Vad jag skrattade åt ditt svar på min förra kommentar! Att du bara vill krypa under avspärrningarna och såringa loppet. Förstår dig! Och det var ju så många löpare så ingen hade väl märkt nåt :) Sprang på 1:57. 14 minuter snabbare än förra året, och för att vara min andra halvmara så är jag riktigt nöjd. Sambon var dock (som väntat) snabbare. Och det på hans FÖRSTA halvmara. Grrr ;) Ha en bra vecka! Och ser fram emot och höra om ditt nästa marathonäventyr :)

Svar: Usch och fy. Har varit så inaktiv med bloggen och därmed glömt att svara på en kommentarer såg jag nu...GRATTIS TILL EN SUPERBRA TID! Öka med 14 minuter är ju väldigt bra, förstår att du är jättenöjd. Det ska du vara. Hejja dig!
Men såklart, att dom där karlarna ska slå en..."första tävlingen" och allt :) Men kul för han. Vi är inte alls bittra... :)
Hoppas skola och jobb går bra!! kramar
SysterMalin

2012-09-23 @ 19:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback