Endorfinerna och jag

Publicerat: 2012-09-04 Kl: 21:19:54 | I kategori: Min dag

Wiiiii va kul det var och köra igen!!
Blev ett fartfyllt pass med ett härligt gäng! (Bra jobbat Agnetha, hihi!).
Bra energi, bra känsla, svettigt så in i..., bra musik, bra tryck... Ja, ni vet endorfierna..dom bara sprutade! Härligt!
Corepasset gick också bra, orkade mer än jag trodde... men ska göra vissa ändringar där. Lite pyssel blir det alltid när man kört igenom det för första gången. 
 
Har varit ledig idag och det jag drabbades av i förrgårsnatt måste helt klart ha varit någon form av matförgiftning, för jag känner inte av något alls idag. 
 
Är så där skönt pigg och nöjd. Kaffekoppen i handen halvliggandes i soffan. Tittar på kristallgalan, spanar för fullt på min bästa vän Mona som ska vara med!! Hon ska sjunga, så stolt över henne. 
Snart får jag äntligen träffa henne!!
 
Kram och ett stort leende från mig!
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Camilla - Millasträning

Va härligt de låter! Och ja du hade helt rätt i din kommentar, jag är absolut sugen på att få instruera. Ja gick en utbildning i våras, men har inte lyckats få ett jobb:/.

Svar: Förstod det! Men du, håll ut! Det dyker säkert upp något framöver?! Vad är du utbildad till? Du inspirerar, så när det väl är dags, kommer det gå så bra ska du se! Hoppas helgen varit bra!
SysterMalin

2012-09-04 @ 22:52:09
URL: http://millastraning.blogg.se
Postat av: Agnetha

Tack !!!

Svar: :)
SysterMalin

2012-09-05 @ 08:20:53
Postat av: Daniel Vilhelmsson

Camilla - Beror på var du vil jobba och var du bor... jag är utbildad lic personlig tränare med fördjupning inom kondition, TRX och snart även diplomerad kostrådgivare... men har inget jobb inom det än... Bor i Kristianstad... Kämpa på!

Svar: Bra sagt Daniel! Det kommer säkert nått för dig med snart ska du se :)
SysterMalin

2012-09-05 @ 22:42:46
URL: http://physis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback