Vårens halvmara!

Publicerat: 2012-10-16 Kl: 10:36:01 | I kategori: Träning & Motivation

Har anmält mig till vårens halvmara, Sydkustloppet i Trelleborg, 2013-04-27  :) 
Har en vän som talat så gott om det, så nu har jag anmält mig! 
Jag Mårten och Håkan gör upp om äran.... (läs: Mårten och Håkan, jag är stolt 3:a redan..haha!)
 

"Med havet som ständig följeslagare springer vi österut från Stavstensudde, längs golfbanan, genom Trelleborgs centrum och ner på Östra stranden och strandstigarna ända till Smygehuk.

"Banan är mycket platt, men inte helt lättsprungen, tack vare strandstigar som kan vara smala och knöliga, och ibland sandiga. Räkna också med gott om friska vindar från havet och hoppas på medvind!   
Vi lovar dig inte guld och gröna skogar, men öppna vidder, sand i skorna och en både krävande och vacker bana!"
 

ÅH, det låter som ett perfekt lopp för mig! Lite tufft, lite utmaning i fin miljö. Detta blir bra det!
 
 
Då får gärna April komma nu :) 
 
 
 

 

 

Kommentarer
Postat av: Camilla - Millasträning

Åh va härligt de låter, förstår att du vill ha april nu:) vinter löpningen blir ju lite roligare med ett mål att träna för!

Svar: Jaaaa! Visst gör det! Spring du med vettja! Mål är min grej :) Hoppas det går bra för dig med!! kram
SysterMalin

2012-10-16 @ 11:37:35
URL: http://millastraning.blogg.se
Postat av: Cherie | Börja Spring

Åh vad roligt :D Har också börjat kolla på lite lopp inför nästa år men jag håller mig till 5 och 10 km ;)

Svar: Vad är du sugen på då?
SysterMalin

2012-10-16 @ 12:07:14
URL: http://mammacherie.webblogg.se/
Postat av: Malin

Vilket härligt lopp! Hade jag bott längre söderut hade jag garanterat sprungit det. Hur känns dina ben nu då efter marathon? Själv ligger jag för tillfället däckad i förkylning och halsfluss. Och vill inget hellre än att springa en runda :(

Svar: Det tycker jag också att det verkar! Du kan väl göra en tripp hit? ;) Tack, dom känns bra! Drar på mig lite mer mjölksyra, men ingen överdrift. Har sprungit en gång och kört lite spinning. Och det har faktiskt gått över förväntan!
Neeeeej! Krya på dig! Den där dumma höstförkylningen som de flesta går med nu. Hoppas du frisknar till snart! Visst är man så sugen på att träna som mest när man INTE kan? Kram
SysterMalin

2012-10-16 @ 14:18:03
Postat av: Håkan

Åja, inte skall du väl nöja dig med att bli 3:a... Du får allt gott vara med på slutspurten med mig... Mårten kommer att krokna på stranden ;)

Svar: Haha! Så det är planen alltså. Det är alltså du och jag som gör upp :) Passa dig då! Hoppas du haft det bra i Norge, du har inte arbetat ihäl dig precis vad jag läst på fb :) Härligt! Njut av att komma hem nu då!
Vi får träna snart igen. Ha det fint!
SysterMalin

2012-10-17 @ 03:05:47
Postat av: Cherie | Börja Spring

Just nu lutar det åt Änglamilen, Vår Ruset, Hörby marknadslopp (är ju från hörby så hade varit kul att springa där), sen är startskottet också med på önskelistan samt Tjejmilen

Svar: Ojoj, det var lite lopp du! Härligt!
SysterMalin

2012-10-17 @ 10:16:43
URL: http://mammacherie.webblogg.se/
Postat av: Mårten

Sluta ha så dåligt självförtroende Malin. Du har en grym kondition och löpsteg så sydkustloppet kan sluta hur som.

Svar: :) tack vännen! Men jag vet nog hur det kommer bli när era små tävlingsnerver slår till. Men jag ska minsann öva upp "run like you stole something"- tänket jag med :) Hoppas benhinnorna börjar att läka och sammarbeta lite med dig!! vi kanske kan cykla snart igen? kram
SysterMalin

2012-10-22 @ 20:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback