Tycker att det är dags här också!!!

Publicerat: 2012-10-14 Kl: 22:08:08 | I kategori: Min dag

....för snön att komma hit!! Har snöat i Åre har jag fått retsamma besked om hela dagen från besvärliga vänner ;)

Är avundsjuk som ni märker!! Är galet sugen på att bege mig ut i spåren för att åka längd!!
Dags att boka resa hem snart, så att jag kan stilla mitt behov.

Redan Söndag kväll. Galet. Ny vecka imorgon, tänkte börja att springa lite lätt. Längtar!!!

Hoppas livet och träning går väl för er vänner!!
Kram!

Kommentarer
Postat av: agnetha

Nähä du snön får du njuta av där hemma.Ses snart.

Svar: Haha, ja det verkar så :) Skåningar och snö alltså... ! Det hoppas jag att vi gör! kram kram
SysterMalin

2012-10-14 @ 22:15:19
Postat av: Cherie | Börja Spring

Men Malin, ingen snö önskas förrän sista helgen i november :) Jag ska ju komma igång med löpningen nu efter en förkylningstid så jag vill ha fina vägar att springa på :)

Svar: Ni är för roliga. Ska inte skrämma er med mitt snöprat.. :) Hur går löpningen? Hoppas du håller dig frisk!!
SysterMalin

2012-10-15 @ 08:47:43
URL: http://mammacherie.webblogg.se/
Postat av: Cherie | Börja Spring

Jodå nu äntligen är jag frisk, igår tog jag 1 km löpning och idag efter dagislämning var det 30 minuterslöpning (lite gå pauser) och jag känner mig fortfarande full av energi. Så jag tror det äntligen går åt rätt håll för mig :) Men jag tror också att jag hittat ett bättre upplägg för min träning denna gången så att jag inte tappar glädjen och viljan att springa :D

Svar: Bra där! Duktig du är. Går säkert bra att komma in i det. Du låter motiverad!! Lycka till och håll mig uppdaterad :) kram!
SysterMalin

2012-10-16 @ 12:00:57
URL: http://mammacherie.webblogg.se/
Postat av: Cherie | Börja Spring

Ja jag känner mig jättemotiverad :) Det lovar jag att göra :D Kram

Svar: Härligt Cherie!! kram
SysterMalin

2012-10-17 @ 10:15:04
URL: http://mammacherie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback