Oct. 12, 2012

Publicerat: 2012-10-12 Kl: 13:23:29 | I kategori: Livets fina ögonblick

Heeej!
Nu har glada familjen åkt uppåt igen. Alltid lite tomt när dom åker.. Men vi har haft jättefina dagar ihop!

Jag samlar ihop mig och gör mig redo för en kväll på neurologen. Om jag orkar blir det aw med mina gamla kollegor på akuten efteråt. Jobbar imorgon också, får se hur jag känner mig efter passet.

Solen bara skiner här, fantastiskt!!
Ha en underbar fredag och ha ett riktigt härligt fredagsmys, ni som kan :)
Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så vacker Malin! Underbara bilder!

Svar: Men tack! Så glad jag blir! Önskar dig en trevlig dag!
SysterMalin

2012-10-12 @ 21:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback