Måndagsdags!

Publicerat: 2012-10-22 Kl: 18:53:32 | I kategori: Min dag

God kväll alla kära!
Sitter på middag på jobbet för tillfället. Hade en helt ledig helg, allt i lungets tecken. Så skönt!
Fredagen var som jag skrev, lyckad med kirurgfest och allt. Lördagen däremot, VÄLDIGT lugn :) Det enda kreativa var nog att jag slängde ihop en kladdkaka som jag asade med mig till Emelie och Oskar. Dom behövde en paus i allt sitt städande... härligt och träffa dom. Nu är dom på plats i stora staden igen. Som tur är får jag träffa henne på fredag igen, då slutstädning och rensning sker av hennes gamla lägenhet.
 
Igår kväll avslutade jag helgen fint med bio - Hypnotisören. Petras underbara föräldrar bjöd oss!! Jag tyckte den var jättebra! Vi unnade oss varsin stor godispåse till det :) Alla tiders!
Jag sprang en sväng på dagen, det går bra med löpningen. Är väl i samma situation som sist. Jag behöver slå ner på tempot- springer lite för snabbt för att vara ute längre. Bekvämt problem med andra ord..
 
Ska inte klaga över min kommande vecka. Jobbar måndag-torsdag och ledig hela helgen igen. Själv tycker jag att jag är värd det, då jag har jobbat många helger som varit..!
 
Hade ju finbesök i fm, då Challe med hennes fina mage med innehållande bebis (som vi längtar efter och ska komma till oss om planerat TVÅ VECKOR!!). Skulle ju anstränga mig och baka...men heter man Malin, så har man som bekant mycket på gång HELA tiden...så jag glömde den i ugnen...vilket resulterade i en torr variant...! Det blev lite finfika från begariet istället :) Jorå, det gick ner det med!
 
Önskar er en trevlig kväll!
Kram
Kommentarer
Postat av: Emelie

Fy tusan sikken smarrig kladd kaka!! =)
puss på dig fina - ses på fredag!! wieeeee!! =)

Svar: Va bra :) Jo, jag tyckte väl själv att den blev god..moahahahhahaaaaa :) saknar dig gumman! puss
SysterMalin

2012-10-22 @ 19:13:07
Postat av: challe

Tack för idag fina! Det var mysigt, och gott :)

Kramis

Svar: Tack själv! Och för igår :) kram
SysterMalin

2012-10-22 @ 21:35:37
URL: http://challekarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback