Ledig med finbesök

Publicerat: 2012-10-11 Kl: 22:56:00 | I kategori: Min dag

Vilka härliga dagar jag har haft. Två lediga dagar tillsammans med mina fina föräldrar!
vi har hunnit med en massa skoj och bara varit. Har varit så fint väder också, härligt! Åhus idag var underbart med värmande sol och havsbrus. 
Dom åker imorgon igen...100 mil hem. Vet inte riktigt när vi ses nu, så fort snön kommer i längdspåren har jag i alla fall planer på att åka hem :) Fick reda på tidigare i veckan att jag måste jobba i jul...! Egentligen är det väl inte så synd om mig, jag har sluppit hela mitt liv innan. Men skillnaden är väl att jag har hela min familj i norrland och kan inte "åka upp dit" efter jag slutat precis. Som tur är har jag några av mina bästa vänner här nere, så det löser nog sig med att jag inte behöver sitta övergiven själv.. :) 
Känns som man aldrig blir för gammal för att tycka att julen är något extra... 
Ska i alla fall se positivt på det.
 
Dags för jobb i morgon som följs av hela helgen sen. Jajemen, så jag vet vad jag ska göra i alla fall!!
Ska försöka hinna med att vara ute lite med i det härliga höstvädret. Hoppas ni också har det lika underbart som vi har det här i Skåne!
 
Sov gott på er!!
Kram
Kommentarer
Postat av: Petra

Det finns inte på kartan lilla hjärtat att du skulle vara ENSAM när det är jul. Så det så. Punkt.

Svar: <3 <3 <3
SysterMalin

2012-10-12 @ 11:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback