Aj och aj!

Publicerat: 2012-10-24 Kl: 12:40:43 | I kategori: Min dag

Hur mår foten då? DÅLIGT. Är klart sämre än gårdagen. Både svullen och stel, mest kring ankeln upp mot fotryggen.
I em fick jag en tid för att kolla upp det hela.

Ogillar att vara hemma... Känner mig ju inte sjuk, men kan ju inte gå ordentligt så..allt är väl relativt.

Har precis ätit lunch, ungsomelette.. Det var inte igår! Gott, och nu smoothie till efterätt :) får ju göra det bästa för att hålla humöret uppe!

Ha det gott vänner!
Kram

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Fy vad trist.Jädrans bilister.Kram Kram

Svar: Eller hur. Tack Agnetha! kram
SysterMalin

2012-10-24 @ 16:15:44
Postat av: Malin

Stackare! Och vilken idiot till bilist! Men vilken j-kla tur att han inte körde på dig. Ta hand om dig nu och vila hemma. Tro mig, känner precis som du när man "måste" vara hemma. Men hälsan är ju viktigast. Hoppas det blir bra fort och att det inte var något som gått sönder.
Skickar styrkekramar!

Svar: Tack Malin! En del är ju totalt knäppa alltså... Precis hälsan är viktigast, och jag är glad nu att jag var hemma. För den har läkt jättebra, så skönt. Kram tillbaka!!
SysterMalin

2012-10-24 @ 16:38:56
Postat av: Rund är också en form!

Aj aj! :-((
Hoppas det inte är något allvarligt.

Vilken idiot som körde mot rött och inte stannade! :-O

Svar: Idiot- check :) Nu mår den bara bra tack!! kram
SysterMalin

2012-10-24 @ 20:32:34
URL: http://rundarocksaenform.wordpress.com
Postat av: Systra di

Men vad har hänt?? Fy vad jag tycker synd om dig, fina, snälla, underbara syster!! Och den jäv.. bilföraren! What goes around, comes around... Bara så han/hon vet :(
Stor kram! Ta hand om dig!!

Svar: Underbara du! saknar dig!! du är så rolig. Ska hälsa henne/han det, plus en elak blick. Puss och kram!
SysterMalin

2012-10-24 @ 20:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback