Ahhh! Vilken dag!

Publicerat: 2012-10-28 Kl: 22:34:24 | I kategori: Livets fina ögonblick

Kanonväder hela dagen lång! Så skön söndag jag har haft!
Fått en massa gjort här hemma. Mötte sedan upp Daniel (evigheter sen vi sågs..!) för en lunch ute i solen! Finfin laxsallad. Där satt vi och löste världsproblem och bildade nya planer och mål :) vi promenerade sedan en sväng och hamnade på Naturum för fika..!
Vattnet låg spegelblankt runt om oss. Vinden stod stilla, underbar höstdag.

Sedan blev det en spinningklass (som
Var uppskattad, roligt!!) men ösiga kunder! Hade ju mängder av gott i magen, så jag gav 300% på passet själv, haha!

Ikväll har det pysslats om med mig själv i form av hårinpackning, ansiktsmask, fotvård och sånt ni vet :)
Redo för en ny vecka!!

Fler undrar om foten- den har varit väldigt samarbetsvillig får jag säga! Har läkt mycket bra. Så stolt över den :) haha!
Ojoj, så trött jag blev nu!
Sov gott!!
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Skönt att höra.Kram

Svar: Du är snäll du! :)
SysterMalin

2012-10-29 @ 13:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback