Nov. 04, 2012

Publicerat: 2012-11-04 Kl: 17:25:09 | I kategori: Min dag

Det finns saker som bara blir så genuint lugn och harmonisk av. En av mina sådana saker är att vara utvilad.
Jobbade även natt, natten som var. Och eftersom jag bara sov 4 timmar föregående natt, fasade jag för detta arbetspass som var. Men det gick hur bra som helst. Var pigg och ambitiös hela natten lång :)

Lyckades somna om efter jag vaknat efter bara två timmar imorse och sov till 14.30 ;) skönt utvilad och allt!
Gick upp och åt, för att sedan gå en lång skön promenad i underbart eftermiddags-höstväder!!

Gick inom Maxi och handlade på vägen hem, lite helgmys till mig själv. Jag har ju helg nu :) i en dag i alla fall...!
Gjorde även en totalt god omelette, med lite lyx i... Brieost bland annat :)

Nu kaffe och soffa!
Njut av söndagen hörrni!
Kram

Kommentarer
Postat av: Daniel Vilhelmsson

Gjort 2½ pass till dig... Säg bara till när du är redo... Jag kör gärna lite med dig på xercise.. Nu snart ska jag hem och köra intervallpass med pannlampa =D

Svar: Åh har du? Snäll du är! Jag hör av mig, så styr vi upp en tid. Såg att du gav dig ut igår, bra att du kör med pannlampa nu i alla fall :) galning. Hoppas dina skift gick bra i helgen!
SysterMalin

2012-11-04 @ 17:42:55
URL: http://physis.se
Postat av: Sofia

Vad mysigt. :) Och vad gott det lät med bire i omeletten! :D

Svar: Du, det är HUR GOTT SOM HELST! kram :)
SysterMalin

2012-11-05 @ 21:22:06
URL: http://borninmay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback