Ladda om. Nu.

Publicerat: 2012-11-13 Kl: 15:27:02 | I kategori: Min dag

Laddar inför min spinningklass ikväll. Känner mig lite seg i benen efter helgen och efter Irenes master-bodypump igår... oh my, hon är galen! Hur mycket energi finns det i en liten kvinnas kropp egentligen? Massor i hennes tydligen. 
Måste ju få igång styrkan inför vasaloppet. Känns i mina stackars muskler idag... På torsdag ska Said (PT på mitt gym) göra ett pass och köra det för mig som jag kan använda framöver. Yey! 
 
Det ska nog gå att få liv i dessa ben ikväll med, laddar med kaffe nu. Bakade proteinfrallor här om dagen. Eller de är nog mer som scones, med mandelmjöl, dinkelmjöl och bakepro. Med lite jordnötssmör på :) Så nog ska det räcka med energi!
 
Senare är det nattjobb som gäller. Är bara en enkelnatt, så det känns helt ok. Planen är att sova en sväng efter passet och innan jag drar iväg. (En liten "hint" till er som tänkte ringa..haha!)
Hoppas dagen varit bra för er vänner! Och ha så skoj alla som ska på nya Twilight ikväll :) 
Kram
 
Jäklarrrr va det ska spinnas på ikväll!!!!!
 
Kommentarer
Postat av: Agnetha

Kör hårt med dem.Kram

Svar: Alltid Agnetha :)
SysterMalin

2012-11-13 @ 15:45:35
Postat av: Malin

Hoppas spinningen gick bra och att du fick massa energi till nattpasset! Hej igen förresten Malin :) Har varit bortrest. Jag och pappa ändrade våra planer lite och det blir halvvasan 2013 och förhoppningsvis öppet spår året därpå. Han insåg nog att man inte ska vara övermodig och gå för fort fram. Och jag vill ju att han ska hålla ett par år till ;)Men självklart följer jag din uppladdning och delar med mig av min egen! Blir superkul detta, jag är grymt taggad! Och ses vi inte då så kanske det blir i sthlm om du tänker ge dig på marathon igen?Grattis till en bra halvmara i Bromölla!
Kram

Svar: Hej Maliiin! Du, det fick jag. Det var ett sånt där riktigt endorfin-pass! Hann knappt själv med i deras tempo... Var det nu du var iväg på eran långresa?!!!! Hoppas hursomhelt att du har haft det bra!
det gör ni rätt i, men grymt att du ska åka halva! Jag börjar få kalla fötter. Bra så här några månader innan :)
Ja dela med dig :) Jajemen, jag ska springa även i år. Du då? Det är dags tycker jag :)
Tack snälla för Bromölla.. det behöver du inte komma hit ner för att springa, haha!
kram
SysterMalin

2012-11-14 @ 17:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback