Kaffe & Äggmackor

Publicerat: 2012-11-01 Kl: 09:25:49 | I kategori: Min dag

Vaknar långsamt gott med äggmackor och kaffe. Kan vara ett av de bättre frukostarna tycker jag :)
slappt kanske, men är ju ledig idag och då brukar jag äta lite skönare frukost :) tycker om att gå ifrån vardagen lite.

Nyhetsmorgon är på såklart. Dom visar Yoga, åh bli så sugen!! Höll ju klasser i det på mitt gym förut, har saknat det lite. Underbar träningsform!!

Snart ska jag ut på en skön promenad, väntar lite med löpningen.. Foten känns stel ibland. Bäst att vara försiktig! Har ju lite framöver ju, och då måste foten hålla! :)

Ha en skön morgon!!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Du får ta upp det med Gym.För min del verkar det lite långsamt men nu hade kanske passat.Var rädd om dig.Och ingen löpning föränn foten är bra.

Svar: Ja jag kanske ska göra det :) Det är lite långsammare, men inte lätt för det. Det kan bli riktigt jobbigt, med en otrevlig träningsvärk som följd..!
Du får också vara rädd om dig! kram
SysterMalin

2012-11-01 @ 14:14:45
Postat av: Sofia

Jag ska försöka få in lite yoga eller body balance i min träning nu. Tror att jag behöver det för att hitta lite fokus. Det är grymt skönt, körde det mycket förr men nu var det länge sen!

Svar: Gör det! Det är så skonsamt och bra för kroppen! och som du säger, för fokus!
SysterMalin

2012-11-02 @ 21:07:46
URL: http://borninmay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback