Ro

Publicerat: 2012-03-05 Kl: 21:05:09 | I kategori: Livets fina ögonblick

Balans i livet är så viktigt tycker jag. För mig innebär det en massa saker. Som till exempel att ha ordning och reda omkring mig, då får jag en underbar känsla och ro i kroppen.
Jag älskar att ha fint i garderoben och i byrålådor.
Det blir liksom roligare att klä på sig sen! Man upptäcker mängder av kläder som hade glömts bort och nyförälskar sig i gamla pärlor.
Tycker så mycket om mina kläder och jag hittar alltid en anledning att ha kvar alla.. vilket resulterade till endast en klen liten påse med kläder som slängdes.
Jag ägnade eftermiddagen åt detta och det blev så fint sen! Nu hänger och ligger allt i ordning, var och en på sin plats.
Det är kärlek det!
Kommentarer
Postat av: Daniel

Fint ska det va =)

2012-03-06 @ 18:30:23
URL: http://physis.se
Postat av: SysterMalin

Jajemen! :)

2012-03-07 @ 08:49:21
URL: http://systermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback