Kompishäng och träning

Publicerat: 2012-07-22 Kl: 23:14:26 | I kategori: Min dag

God kväll kära ni!
Dålig uppdatering här på någon dag. Fullt upp. Säker som många av er. Man får pyssla för att få ihop det ibland.
Har alltid varit imponerad av er med barn, som har en hel familj att ta hänsyn till också! Hejja er.
 
Var toktrött efter en jobb-helg, så jag landade i soffan efter jag slutat. Vaknade och var totalt osugen på att springa, så jag hann precis titta vad det var för pass på mitt gym innan det var dags att köra i vrålfart för att hinna. Hann precis! Det blev indoor walking. Inte samma känsla som löpning naturligtvis, men helt klart skönt. Sådär skönt svettig och go sen :)
 
Snabbade mig hem, för att sedan ha hela kvällen lång med min Emelie! Hann ju precis ha henne lite för mig själv innan hon drar iväg på semester-äventyr. Blev jordgubbar med citruskesella och massa kaffe.
En kväll med en av sina bästa vänner, är värt det mesta.
Vi hade konserten från Oslo på i bakgrunden.. vilka intryck. Ofattbart kan man väl sammanfatta hela den händelsen. Overkligt så det skriker om det.
 
Dags att kliva upp ottan imorgon igen, meeeeen bara två pass kvar sen tar jag tåget och åker HEM till mitt kära norrland!
 
Sov gott fina ni!
Kram
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Agnetha

Jag gillar också Indoor och jag var där.Ha en riktig skön semester.

Svar: Stod du längst bak tro? Du såg säkert när jag flög in genom dörren med andan i halsen :) Jag tyckte det var ett bra pass, alla var laddade! Tusen tack! Önskar dig detsamma om du nu har, haft eller ska ha! :)
SysterMalin

2012-07-23 @ 07:32:17
Postat av: Malin

Vad duktig du är på att ta dig iväg och träna efter jobbet! Jag har blivit lite bättre på det men oftast är det kört om jag väl slängt mig i soffan ;) Oftast får jag ha med mig träningsväska till jobbet och sticka direkt. Annars blir det på en ledig dag, som idag. 13 km löpning i förmiddags så det känns skönt nu. Ha en superskön minisemester och koppla bort allt vad sjukhus heter :) Kram!

Svar: Nu är det ju inte alltid jag är av den karaktären, men tack ;) Bara göra det, om man väl bestämt sig. Fast ibland känner jag att jag är i större behov av något annat, så gör jag det. Kan vara sömn, eller fika med vänner :) Vilket härligt pass! Hur känns formen? Hoppas ni också har fint väder! Njut av kvällen nu. Och tack, det ska jag! Blir nog inga större problem... ! kram kram
SysterMalin

2012-07-23 @ 15:21:13
Postat av: Agnetha

Ja längst bak där var jag.lite äldre tjej. :-)

Svar: Allt är relativt Agnetha :) hoppas du har pigga ben idag!
SysterMalin

2012-07-23 @ 17:58:03
Postat av: Petra

Vilken fin vovve! Är det Emelies? :)

Svar: jaaaa det är Akilles. Har du inte sett han förut? Världens finaste (Efter Rocky..förlåt Emelie..!) Ses imorgon vännen!
SysterMalin

2012-07-23 @ 19:03:54
Postat av: Petra

Nä jag har inte sett honom. Mycket fin! Han får hänga med när vi ska ses :)

Svar: Ja, han är underbar. Så snäll med!! Det får han, snart ska ni komma hem hit till mig brudarna. puss
SysterMalin

2012-07-24 @ 13:14:28
Postat av: Joline

Va vacker du är!! Till och med efter ett träningspass, det är inte dåligt de!

Svar: Oj, tack så mycket. Inte riktigt vad man känner själv. Snällt av dig! Hoppas du mår bra!
SysterMalin

2012-07-24 @ 19:21:50
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så fin du blev i linnet!!!
Tycket du är så fin i den färgen!
Puss!
Ha det skönt hemma i Norrland så ses vi så fort du är tillbaka igen! <3

Svar: Såg det sötis :) tack snälla för det igen gumman! Blev så glad över det! Jaaaa, klart vi ska ses direkt :) puss
SysterMalin

2012-07-24 @ 22:02:31
Postat av: Lena

Ha ha blev postat anonymt... Men det var bara jag!!
Krams!
Lena

Svar: :)
SysterMalin

2012-07-24 @ 22:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback