Fel på maten?

Publicerat: 2012-07-21 Kl: 13:37:55 | I kategori: Min dag

Är lite småarg här hemma. Hade bestämt frukstmys med två vänner imorse. Sett fram emot det flera dagar, härligt och träffa sina vänner över frukost innan man ska iväg och jobba.
MEN så åkte jag på någon slags matförgiftningsgrej inatt... trodde först att det var magsjuka, men höll bara någon timme för att sedan gå över rätt så fort. Så det var bara och stanna hemma. Trist!
Lyckligtvis är det inte magsjuka, utan snarare något som jag reagerat på via kosten. Så jag ska jobba ikväll i alla fall. 
 
Gick en mycket kort men snabb runda nyss för att få i mig lite luft. Det positiva med denna jobb-helg är att min Petra också jobbar! Lite som kompishäng på jobbet en lördagskväll:) 
 
Alltså min ledig dag igår.. Den var verkligen LEDIG. Har aldrig haft en sådan ineffektiv dag, eller jo såklart, men det var längesen!
Lååångfrukost, häng i soffan, fika, diska, soffan, koka kaffe, datorn, film, lunch, kaffe, soffan.... haha!
Sedan tänkte jag att något vettigt får jag väl ändå göra.
Så det blev en löprunda i skönt tempo (faktiskt i sol, yey!) på 11 km runt om i staden.
Sedan hem och soffan igen :)
Skönt att ha en helt kravlös dag. Ibland. Skulle aldrig klara av att alltid ha det så. Inte en chans!
 
Nu sticker jag! Ha en underbar lördag!!
Kram
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback