Tillbaka till måndag

Publicerat: 2012-08-27 Kl: 13:37:53 | I kategori: Min dag

Hej alla glada!
Hoppas ni haft en bra helg? Det har jag verkligen haft!
Njutit av de sista solstrålarna.. känns som om hösten snart kommer att komma.
 
Snart åker jag hem igen, denna gången tar jag med mig Petra upp till Norrland! :) Det ska bli kul att visa henne mitt Östersund och Åre. 
Vi åker om 1,5 vecka ungefär. Sedan stannar jag till i Stockholm på vägen tillbaka till skåne igen! 
Fattar ni, jag ska ha en veckas semester då!!!? YEY!! :)
Tycker ändå att sommaren gått rätt så snabbt, och har inte påverkats överdrivet mycket att inte vara ledig.
Man får gilla läget helt enkelt. 
Nu är det hög tid för mig att bege mig till jobbet.
Njut av kvällen och passa på att vara ute ni som kan!!
 
KRAM
Kommentarer
Postat av: Malin

Vad härligt med lite semester då. Kanske extra härlig känsla när den kommer när de flesta andra redan haft sitt? :) Grattis till instruktörsjobbet! Vad roligt! Hade jag bott i Kristianstad hade jag garanterat kommit. Går ofta på spinning och core. Blev det nån löpning i helgen då? För mig blev det 15 km igår när nattpassen väl var avklarade. Hoppas du får det härligt både "hemma" och här i Sthlm.
Ha en bra vecka!

Svar: Tack så mycket Malin! Gullig du är, du hade varit så välkommen :) Ja det blev ett pass löpning i helgen, kring 15 km ungefär i hyffsat tempo. Skulle velat springa längre, men tar det lite försiktigt. Duktig du var som tog dig ut efter nattpasset! Jag brukar vara himla seg efter dom! Bra där.
Åh, ska verkligen ha det! Önskar dig detsamma. Plugga flitigt :) kram
SysterMalin

2012-08-27 @ 17:30:48
Postat av: Petra

Tjohoooo snart drar vi på semester i norr :)

Svar: YEEYYY! Snart så!! :)
SysterMalin

2012-08-27 @ 21:12:28
Postat av: Karro

Härligt med semester igen, bästa, bästa!

Svar: JAAAA!! Underbart! Hoppas att du har det bra tjejen!!
SysterMalin

2012-08-27 @ 22:16:18
URL: http://livskraft1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback