Pigg i huvudet men seg i benen

Publicerat: 2012-08-21 Kl: 20:21:51 | I kategori: Min dag

Hallåjaaa!
 
Hade en fin ledig dag igår och fick MASSOR gjort :) Var så effektiv att jag var helt slut på kvällen och stupade i säng. Riktigt utvilad på jobbet idag :)
Min vän Stefan lagade bland annat min bil, yey! 
Blev även ett lite längre pass löpning i skogsmiljö. riktigt fint sådant, så närvarande på något vis. Tjatar om att jag varit sjuk hela tiden, jag vet, men börjar bli lite nervig inför Berlin..
Det blev ett pass på 14 km, i helt okej fart. Hade mycket krafter kvar, fast jag höll där. 
 
Ikväll har det även blivit lite träning efter jobbet. Indoor-walking bjöds det på. Var så seg i benen!! Mjölksyra från första låten. Kul, då väntar ett helt pass i total slit. Gick ändå rätt snabbt, och det släpper ju ofta efter ett tag.
Med god middag i magen och lite dusch på det mår man bara fint!!
 
Sovmorgon väntar i morgon innan jobb på kvällen. Hoppas att ni alla har det gött därute!!
kram
 
 
ÄLSKAR KÄNSLAN EFTER TRÄÄÄÄÄÄNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Nåja, inte all träning... inte den när man kommer hem illamående, yr, uttömd och allmänt ostadig...men för det mesta i alla fall! haha!)
Kommentarer
Postat av: Agnetha

Så kände jag det i Söndags,idag blev det RPM det gick bättre.Men det är nästan för varmt att träna inne.

Svar: Duktig du är som tränar när det är så varmt!! Hejja dig Agnetha!! Vi ses säkert snart :)
SysterMalin

2012-08-21 @ 22:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback