Nytt och trött

Publicerat: 2012-04-17 Kl: 18:36:06 | I kategori: Min dag

Män hääj!
Ger tummen upp för de två första dagarna på min nya praktik. Min handledare och jag klickade direkt. YES, perfekt start! Och även de andra som jag hunnit träffa känns väldigt vänliga och bra. Blir ju mest att spana de första dagarna, men har hunnit med och gjort lite själv också.
Ser ljust ut tycker jag :)
Efter jag slutat blev det iväg till gymmet för lite styrka. På tiden! Kör sällan styrka tyvärr, även fast jag vet hur bra det är för kroppen. Det tillsammans med kondition är ju som bekant det allra bästa! Blev ett skönt ben och ryggpass, men var fortfarande tung efter 2 timmars löppasset i söndags.
På senaste tiden börjar jag att uppskatta husmanskost mer och mer. Så vad blev det till middag? JO, köttbullar med potatis, lingonsylt, sås och smörgåsgurka. GOTT! Jajemen :)
Känner mig för övrigt lite sliten. Är väl den stora tentan, praktik och nu ny praktik som tar ut sin rätt. Har även ett stort arbete/uppsats som ska vara inne om några veckor med, samt lite mindre arbeten. Men snart, snart, snart är det slut och examen väntar!!!!
Det tar ju mycket energi, vilade lite precis. Men har fortfarande känslan av att det är mitt i natten tillsammans med en tung huvudvärk... Ska hem till Emelie nu med Matilda för lite fika, det kanske piggar upp mig! Ha det gött därute!!
Kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback