Fika, återhämtning och löpning

Publicerat: 2012-04-08 Kl: 21:35:17 | I kategori: Min dag

Här bara fortsätter påskfirandet! Så himla skönt att vara ledig och bara ta dagen som den kommer. Har varit på promenad, fikat, ätit, fikat, fikat och... Fikat :) som det ska vara när man är ledig!
Min kära Mona har varit hos oss i påsk och åkte på fm. Fantastiskt att ha henne (dig!!) här, min allra bästa vän.

Pappa och jag var även ute på ett långpass i eftermiddag. Skönt att känna alla årstider på samma gång ungefär.. Riktigt aprilväder som bjöd på sol, snö, motvind, regn och blåst. Men det gick riktigt bra och vi hade pappa-dotter tid under 17 km. Kvalitetstid, betyder mycket för mig. Tack Pappsen!

Blev även festmåltid ikväll med massa gott, älskar påsken!
Sista dagen imorgon, ska njuta hela dagen!
Sköt om er vänner och passa på att ha det riktigt gött ni med, det är vi värda!
Kram!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som du haft en härlig påsk! Har varit så skönt och välbehövligt med lite ledighet!

Jadu, i söndags snörade jag på mig skorna och började med vecka 1 av 10 veckors programmet. Hund och sambo hängde på :) igår var det träningsvärk som inte var av denna värld, men oj så skönt!

Än så länge har jag bara slängt ut lite info till vissa och dom som hört är positiva. Så fort dom uppdaterat sidan ska vi författa en lapp och hänga upp på kylskåpet. Det ska bli riktigt roligt och för en gångs skull får jag inte fuska för hur skulle det se ut om den som dragit igång det helt plötsligt hoppar av :)

Kram

2012-04-10 @ 15:05:46
Postat av: SysterMalin

Hej Emelie!

HÄRLIGT! Nu är du igång!! Fint att du fick med dig resten av gänget :) Usch ja, träningsvärk är inte trevligt alls, men ett bra kvitto på att musklerna fått arbeta...det är ju bra!

Hoppas nu de hakar på, men du är ju fokuserad i alla fall! Får du med dig Emma eller? Du kommer vara så förbannat nöjd när du genomfört målet!

Kör hårt nu denna vecka, avstämning här sen :)

Hoppas även det går bra på jobbet!

Kram

2012-04-10 @ 19:47:16
URL: http://systermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback