Off to NY

Publicerat: 2012-11-18 Kl: 11:27:10 | I kategori: Min dag

Just nu sitter min älskade, bästa och alldeles underbara lillebror på flyget till New York! Han ska dit och hälsa på sina bästa vänner. Daniel har spelat Amerikansk fotboll på elitnivå men slutade för ett år sedan, efter SM- guldet, så lägligt :) Och nu ska han över och hälsa på sina "bröder".
Jag vet precis hur fantastiskt han kommer att ha det. Dels för att jag själv har varit där.... och dels för att jag vet hur grymma grabbarna är! (Hälsa från mig!!) 
Åh, vill tillbaka!!
 
Ett snabbt urval av mina flera miljoner foton därifrån...orkade inte välja ut dom bästa, vill helst göra något mer idag...haha!
Ska snart tillbaka! 
 
 
Kommentarer
Postat av: Cherie | Börja Spring

Skulle också vilja besöka NY men jag vägrar sätta mig på ett flygplan så det får nog allt bli en dröm :)

Svar: Men du! Önskar att du kan övervinna rädlsan på något sätt, för det är SÅÅÅ fantastiskt där borta!!
SysterMalin

2012-11-18 @ 21:13:13
URL: http://mammacherie.webblogg.se/
Postat av: Camilla - Millasträning

Åh USA står högt upp på min önskelista över resmål. Frågan är inte om ha dit, frågan är när:)

Svar: DÅ MÅSTE DU DIT! Lova? :) Helt underbart verkligen! Hoppas du haft en bra helg!
SysterMalin

2012-11-18 @ 23:26:03
URL: http://millastraning.blogg.se
Postat av: Tess

Så roligt, jag la alldeles precis upp ett inlägg om NYC, och så såg jag det här. Det är verkligen en helt fantasisk stad :) Kram

Svar: Jasså :) Visst är det, en helt annan värld! Ha en fin dag! kram
SysterMalin

2012-11-19 @ 08:01:24
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se
Postat av: Cherie | Börja Spring

ja jag önskar också att jag skulle komma över det men sist när jag var på en flygplats för att lämna av en kompis så fick jag en panikattack så tror tyvärr jag får nöja mig med att besöka länder där jag kan åka med bil ;)

Svar: Nej va trist. Håller tummarna att det kanske "försvinner" eller i alla fall blir hanterbart i framtiden. Man kan däremot även komma på fantastiska ställen även med bil :)
SysterMalin

2012-11-19 @ 12:18:27
URL: http://mammacherie.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Åh grymt! Jag vill så gärna åka dit. Men det är inte riktigt läge än på ett tag tror jag. Men snart. :) Hoppas han får det grymt!

Svar: Han har det redan grymt har jag fått rapport om :) Klart du ska dit, men "du har ju hela livet på dig", haha! Kram
SysterMalin

2012-11-19 @ 21:34:03
URL: http://borninmay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback