Halvmarathon igår

Publicerat: 2012-11-11 Kl: 20:19:13 | I kategori: Träning & Motivation

Igår var det årets sista löpartävling.  Håll i er, inte vilket lopp som helst som begicks, utan: Bromölla halvmarathon :) Jajemen. Fråga inte varför, jag och Petra fick för oss detta. Vi skämtade om det när vi var tvungna att ställa in Malmö halvmarathon, sen så blev det "allvar"..haha!
 
 Gjorde mitt bästa för att locka fram "run like you stole something" känslan :) Och det gick väl ganska bra ändå. Fint höstväder men väldigt folktomt...fast det hade jag kanske redan förväntat mig. Vi hade i alla fall, en jättebra dag. 
Själva löpningen då? Gjorde inte alls mitt bästa lopp och är inte nöjd. Slet för att få ihop en bra tid. Kände mig lite tung och inte sliten. Men slutade på 1:51:02 och hade en snitthastighet på 5:14 min/km i alla fall.
Förstod att jag inte skulle sätta nytt pers (under 1:47), med tanke på att jag sprungit så lite på senaste tiden. Men hade ändå velat under 1:50... Men skit i det! Det var kul ändå! 
 
Sedan fanns det ju marathondistanen också med...4 varv. I brömölla. Jo jag tackar. Det blev två varv för oss. Som tur är!  :) Vem är snubben som lägger en flera-varvsbana som en mara egentligen? Kul att se lite annat kan jag känna..haha!
 
Grattis till alla härliga pappor idag!!!
Kram
Kommentarer
Postat av: Katarina Ratcliffe

Duktig du är! Idag fick jag till träning igen. I morgon blir det första löppasset på sjukt länge. ÄNTLIGEN frisk! Och jag är så peppar!

Svar: Tack snälla! Bra jobbat själv!! Du har väl varit sjuk länge nu samt eländig huvudvärk och så? Härligt att du är så peppad!! Go go go!!!
SysterMalin

2012-11-11 @ 21:59:55
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Katarina Ratcliffe

Ja, huvudvärken var ju ihop med streptokockerna. Nu är det äntligen över! :)

Svar: Åh va skönt!! Nu får du hålla dig frisk!!
SysterMalin

2012-11-12 @ 11:33:10
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Katarina Ratcliffe

Ja! Verkligen! I morgon blir det träning! Och på riktigt. Inget mes-pass!

Svar: Wohoo! Rätta takter, all in! Är det träning, så är det träning :) Gogogooooo!
SysterMalin

2012-11-13 @ 21:34:24
URL: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback