Segast!

Publicerat: 2012-05-06 Kl: 22:28:16 | I kategori: Min dag

God kväll!
Seg, segare, Malin. Så känner jag mig ungefär. Tror inte jag har vaknat över huvudtaget idag...! :)
Såg att texten till inlägget försvann igår, det var bara bilderna som kom med. Vi hade i alla fall en trevlig kväll med god mat, häng och film. Passade mig bra med tanke på att jag skulle upp tidigt och jobba idag. Blev ett pass på akuten, som gick bra med tanke på så seg jag varit...

Också var det ju långpasset igår. Ja herregud... Vad ska man säga om det? En konstant och envis MOTVIND i 26-27 km. Det var som ett skämt, "nu ser vi till att Malin får motstånd genom hela passet..."
Jag slet som ett djur, kan nästan skratta när jag tänker tillbaka på det. Vinden gjorde att tårarna rann, snoret rann, sprang och sprang utan att känna att man ens kom framåt.. Alltså ni skulle sett mig. Jävla vind!
LITE LÄTT ILLAMÅENDE och aning trött när jag väl kom hem. Men efter mat och dusch kändes det bättre :)

Dags att ladda för sista veckan på boendet nu på praktiken. Nästa vecka ska jag vara i hemsjukvården, de resterande veckorna innan.... Examen :)

Visste inte vad jag skulle äta till middag ikväll, var inte sugen på något speciellt. Ni vet hur man känner sig när man är så trött. Så det blev lite "frukost mat". Bakade dinkelscones med havre och russin (goooda!), kokt ägg, skinka, haloumi ost, färsk frukt, te. Lagom och göttigt!
Till detta blev det såklart HANDBOLLEN där Kristianstad tog sig till SM-final. Shit så bra det var!

Hoppas ni haft en bra helg!!
Sov gott och en stor kram ska ni ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback