Det blir Göteborgsvarvet!

Publicerat: 2012-05-08 Kl: 20:40:00 | I kategori: Träning & Motivation

Jomenvisst! Tack vare världens bästa Magnus Darin som ordnat både startplats och resa, ska jag för första gången prova på Göteborgsvarvet!
Detta ska bli en rolig upplevelse.
Med tre veckor till Stockholm Marathon så borde detta vara en bra marginal. Bestämde mig för att förra helgens pass (ca 26-27 km) blev det längsta distansen innan loppet. Blev lite kortare än jag tänkt mig, men träningen över lag är inte detsamma som förra året. Man får se till de förutsättningar man har. I år har min sista termin med skola, praktik och jobb varit första prioritet och tagit mycket tid och kraft. Men jag  ligger snabbare km-tid än tidigare, så det kan gå väl ändå. Det är så jag motiverar mig själv i alla fall :)
Just detta lopp känns riktigt kul i alla fall, alla talar så gott om det. Så mina förväntningar är höga!
På lördag är det dags, wiii!!!
Göteborgsvarvet är ett av världens största halvmarathon-lopp och ska vara en riktig folkfest bland löpare och åskådare :)
Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till på lördag vännen=) kraam

2012-05-10 @ 09:43:51
Postat av: Emelie E

Ser nu att det finns en till Emelie som kommenterar :)

Då e jag Emelie E fr.o.m. nu! :)

Lycka till på lördag! Kanske att vi ses, vi åker ju upp redan imorgon så vi hinner med lite shopping också :) Danne ska ju med ta sig igenom varvet!

Ha en bra helg! Kram

2012-05-10 @ 10:38:50
Postat av: Anonym

2012-05-10 @ 13:04:10
Postat av: SysterMalin

Hej på er!

Ja vad jag vet så är ni minst 4 Emelie som läser, som jag känner i alla fall :) Men ser på era IP nummer att de är olika, men vet inte ut över det vem som är vem :) Bra att vi rett ut det :)



Tack ska ni ha båda två! Emelie E: Ha så sköj i Götet du med och hoppas att det går bra för din Sambo!! kram

2012-05-10 @ 13:06:36
URL: http://systermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback