Testarrrr!

Publicerat: 2012-01-31 Kl: 09:50:01 | I kategori: Min dag

Hej! Testar om jag kan blogga från iphonen.. Verkar som det gick bra! Sitter på en föreläsning (intresset sviktar med tanke på att jag sitter här..) Var världstrött imorse, men pallrade mig upp, åt frukost och fyllde min termosmugg med kaffe och gick hit. Efter en bit in i föreläsningen kommer ett skärande högt ljud.. Brandövning! Bara att packa ihop och gå ut i kylan tillsammans med 200 andra studenter. Nu är jag garanterat vaken :) Får fortsätta fokusera nu..! "sjukdomsförlopp hos äldre & specifika symtom" och Senare blir det "läkemedelsinformation för specifika sjukdomar" Ha det fint idag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback