Skolstart!

Publicerat: 2012-01-25 Kl: 09:31:27 | I kategori: Min dag

Yes nu har den sista terminen satt igång! Känns jättespännande faktiskt! Känns extra bra att börja när man vet att man redan har fått jobb! Ska ju börja på KAVA, kirurgavdelning här i Kristianstad, som jag verkligen ser fram emot!!
Terminen ser som vanligt helt smockfull ut, trots all praktik är det alltid en massa på sidan om som ska göras i form av tentor (praktiska och teoretiska), uppsats och lite seminarium. Men som sagt jag är tokladdad!!!
Dom två första veckorna nu är bara ren teori, sen väntar 9 veckor praktik då jag ska vara på stroke/neurologi på CSK. En medicinavdelning som nog kan vara lärorik och intressant. Skrev ju min C-uppsats om stroke, då får vi se hur mycket man kom ihåg... :)
Nu är det dags att gå till skolan, där dagen innehåller föreläsningar om konflikthantering och ledarskap.
Ha en fin dag!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback