Dags för nystart imorgon!!

Publicerat: 2012-01-24 Kl: 00:18:29 | I kategori: Min dag

Imorgon är det dags för skolbänken igen. Jag börjar sista terminen, SISTA TERMINEN på sjuksköterskeprogrammet. Det har gått så fort, tar examen i juni. Men jag längtar så!! Eftersom jag redan har fått jobb, på KAVA- kirurgavdelningen, så känns målet och känslan inför terminen extra bra!
Men det är inte bara skolstart som gäller imorgon, utan även audition. Ska söka till "Cats" på kristianstad teater. Det blir min 5:e produktion jag är med i här i Kristianstad. 4 på scenen: "Tarzan, Sweet Charity, Grease"..och kanske kanske Cats då. "Rent" var jag ju koreograf för och medverkade i produktionsteamet.
Även fast jag varit på många auditions genom åren, så är jag alltid lika ödmjuk och nervös. Jag känner ju Ola och Åsa vid detta laget, men tar inget för givet. Finns ju så otroligt många bra människor där ute!
Dags att sova nu tänkte jag.. alldeles för sent med tanke på den långa dagen imorgon! Har haft en skön dag med sovmorgon, långpromenad, brödbakning och lite annat fix här hemma.
Sov gott!!
Lite fina bilder från Gran Canaria förra våren får avsluta dagen, älskar solnedgångar!!
kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback