Audition

Publicerat: 2012-01-26 Kl: 18:43:45 | I kategori: Min dag

Så var det gjort. Har gjort min audition för Cats och nu ligger det inte längre i mina händer. Jag kan inte göra mer eller påverka det på något sätt. Tyvärr var det nog min sämsta audition som jag någonsin gjort. Mitt huvud var inte alls med, samtidigt som jag tyckte koreografin var svår (men sååååå snygg!), vilket resulterade till...ja...jag vet inte, men jag hoppas att lite av det såg bra ut!
Önskade väl att jag hade satt dansen och kunna slappnat av mer, så att man kan leva sig in i den mer, och få med lite känslor och intryck.

Det var många duktiga sökande där, många var duktiga på att dansa! Vi får väl se vad som händer, det är gjort i alla fall!
www.catsthemusical.com
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback