Lugn Fredag

Publicerat: 2012-09-21 Kl: 23:22:51 | I kategori: Min dag

Haft en skön ledig dag. Inget speciellt inplanerat, mer än att jag skulle ta det lugnt. Har jag det? Jajemen. Ingen tvekan om det. Så skönt. Men en liten klapp på axeln ändå, för det blev ett intervallpass löpning. Sen kröp jag tillbaka upp i soffan. Mys.
Och filade på min nya plan :) Som jag snart ska berätta för er. Om det blir av. Men det tror jag nog att det blir. 
Nu har jag bestämt mig, och då brukar jag se till att det blir så. 
 
Måste snart hoppa i säng. Ska upp och träna imorgon med Petra. Mitt gym ordnar ett event:  Spinning- boxning- core i två timmar. Ska bli kul! Jag och Petra ska ha heldag imorgon. Kvalitetstid står på schemat.
Fina grejer det.
 
Om en vecka exakt, så sitter jag på nattåget till Berlin. Ska tydligen springa något lopp den 30:e... :) 
 
Hoppas ni har ordentligt Fredagsmys!! 
Kram
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: agnetha

Ha en trevlig Helg.Vi ses.Kram

Svar: Detsamma Agnetha! Ses på tisdag? :) kram
SysterMalin

2012-09-21 @ 23:39:02
Postat av: Camilla - Millasträning

Låter som en riktigt bra dag! Tror de är viktigt att låta sig själv ha såna "göra ingenting" dagar, men svårt ibland. Men jag försöker också planera in dom med jämna mellanrum:)

Svar: Visst är det så. Nu för tiden har jag blivit så mycket bättre på att ta mig tid att lyssna på kroppen. Och så mycket bättre man mår! Du verkar också vara bra på det, läser ju flitigt din blogg :)
SysterMalin

2012-09-22 @ 00:03:24
URL: http://millastraning.blogg.se
Postat av: Emelie

Puss&kärlek!!

Svar: DIIIIIIIIIIIITO!
SysterMalin

2012-09-22 @ 10:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback